REYN
Promatranje djece u novoj pedagoškoj godini može biti od velike koristi! Pripremili smo praktičan primjer Leversove ljestvice. Profesor Ferre Laevers zagovara da dobrobit i angažiranost učenika zajedno doprinose postizanju 'dubinskog učenja' i ostvarivanja maksimalnog kapaciteta djeteta.
Ljestvice dobrobiti i uključenosti djeteta mogu pomoći odgojiteljima i učiteljima prepoznati da njihovi napori rezultiraju visokom razinom djetetove dobrobiti i uključenosti, a s druge strane mogu biti poticaj za samorefleksiju. Upravo takve korake poduzimamo i mi u Zajednicama učenja, koristeći metode poput Videocoachinga ili WANDA metode.
OVDJE preuzmite Leuvenovu ljestvicu.
Nakon procjene pomoću skale, preporučamo nekoliko ideja koje mogu pomoći u stvaranju okruženja za učenje i dobrobit djece:
Stimulacija, osjetljiv odgovor i autonomija - tri ključne riječi za postizanje uspjeha!