REYN

associatesTitle

SRETNO U NOVOJ PEDAGOŠKOJ GODINI

Promatranje djece u novoj pedagoškoj godini može biti od velike koristi! Pripremili smo praktičan primjer Leversove ljestvice. Profesor Ferre Laevers zagovara da dobrobit i angažiranost učenika zajedno doprinose postizanju 'dubinskog učenja' i ostvarivanja maksimalnog kapaciteta djeteta.

Ljestvice dobrobiti i uključenosti djeteta mogu pomoći odgojiteljima i učiteljima prepoznati da njihovi napori rezultiraju visokom razinom djetetove dobrobiti i uključenosti, a s druge strane mogu biti poticaj za samorefleksiju. Upravo takve korake poduzimamo i mi u Zajednicama učenja, koristeći metode poput Videocoachinga ili WANDA metode.

OVDJE preuzmite Leuvenovu ljestvicu.

Nakon procjene pomoću skale, preporučamo nekoliko ideja koje mogu pomoći u stvaranju okruženja za učenje i dobrobit djece:

  1. Prostor učenja treba biti privlačan.
  2. Aktivnosti trebaju biti izazovne za djecu.
  3. Materijali trebaju biti maštoviti (nekonvencionalni).
  4. Prepoznavanje djetetovih interesa treba biti prioritet.
  5. Potrebno je podržati aktivnosti dodatnim idejama.
  6. Odnose djece međusobno te djece i odgajatelja/učitelj treba njegovati.
  7. Istražujte s djecom svijet i emocije.

Stimulacija, osjetljiv odgovor i autonomija - tri ključne riječi za postizanje uspjeha!

FOTOGALERIJA