REYN

headerImage

VIJESTI IZ KORAKOGRADA

Ako želite biti ukorak s Korakom, ovo je pravo mjesto za to! Donosimo vam vijesti relevantne za zajedničko djelovanje ka stvaranju društva usmjerenog na dijete. Osim aktivnosti i novosti iz Pučkog otvorenog učilišta Korak po korak, dijelimo i sve vijesti koje smatramo relevantnima za napredak odgoja i obrazovanja.

VIJESTI

ZAVRŠIO JE I POSLJEDNI, PETI MODUL PROFESIONALNOG USRAVRŠAVANJA RAVNATELJA

Ovaj vikend službeno smo završili s izvođenjem petog, posljednjeg modula u okviru HEAD (Empowering School Principals for Inclusive School Culture) projekta.

UDOMLJAVAMO IGRAČKE!

Ukoliko biste željeli pridonijeti raznolikosti poticaja u skoro otvorenim Centrima igre doniranjem novih ili rabljenih igračaka, mi ih nestrpljivo čekamo na adresi Pučkog otvorenog učilišta Korak po korak – Ilica 73, 10 000 Zagreb.

SRETAN SVJETSKI DAN UČITELJA I UČITELJICA!

Danas se obilježava Svjetski dan učitelja, kojega je UNESCO proglasio 1994. godine u spomen na isti datum 1966. godine kada je potpisana Preporuka o statusu učitelja. Ovaj se spomendan obilježava u više od 100 zemalja svijeta, uključujući naravno i Republiku Hrvatsku.

POZIV NA EDUKACIJU PODRŠKA 'POŽELJNOM DJEČJEM PONAŠANJU'

Pozivamo vas na edukaciju ''Podrška poželjnom dječjem ponašanju'' koja će se održati u Dječjem vrtiću Savica u Zagrebu, 23. 10. 2021.

USKORO I PETI MODUL EDUKACIJE S RAVNATELJIMA OSNOVNIH ŠKOLA

U okviru međunarodnog HEAD projekta, naše Učilište ima za cilj osnažiti ravnatelje/ice osnovnih škola na području inkluzivne školske kulture. U Hrvatskoj se ovom temom bavi i 'Forum za slobodu odgoja' koji kao naši projektni partneri također stvaraju svoj modu i vode edukacije za srednjoškolske ravnatelje i ravnateljice.

PRVE AKTIVNOSTI U OKVIRU 'REC' PROJEKTA

U dvije zagrebačke škole, OŠ Gustav Krklec i OŠ Frana Galovića od jeseni ćemo oformiti održive Zajednice učenja. Naredne dvije godine, jednom mjesečno, profesionalno ćemo razgovarati o praksi, mogućim izazovima, pružat ćemo podršku jedni drugima i tražiti zajednička rješenja za poboljšanje prakse ali i osnaživanje svake ponaosob.

TORBAKE ZA ĐAKE

I ove godine ponosno održavamo inicijativu 'Torbake za đake' i sretni smo što su torbe počele pristizati na našu adresu i prije objave poziva za donacije

POZIV NA ZAJEDNIČKO STVARANJE ČASOPISA 'DIJETE,VRTIĆ,OBITELJ'

Veselimo se proširiti vidike kada je riječ o odgojno-obrazovnom procesu čitajući Vaše primjere dobre prakse jer upravo je to tema prvog broja časopisa koji izlazi na jesen pod nazivom 'Korak dalje'! U časopisu ćemo objaviti primjere kvalitetne pedagoške prakse iz Vaših vrtića.

NOVI BROJ ČASOPISA 'DIJETE, VRTIĆ, OBITELJ'

U posljednjem broju ovogodišnje pretplate časopisa 'Dijete, vrtić, obitelj' i ujedno ovogodišnjem ljetnom štivu za naše pretplatnike, govorimo o tranziciji, o kontinuitetu odgojno obrazovnog procesa kakvog zaslužuje svako dijete (ali i njihove obitelji).

ZAPOČEO JE PROJEKT REC: REFLEKSIJA, ODGOJ I OBRAZOVANJE!

Refleksivna praksa, iako ključna kompetencija svih edukatora, često predstavlja problem ukoliko nije dobro organizirana i ukoliko se na nju ne gleda kao na timski zadatak već kao na "posao pojedinca". Kada se refleksija provodi smislenim, motivirajućim i suradničkim metodama, ona olakšava istinsko učenje i nudi kvalitetnu promjenu odgoja i obrazovanja.

ZAPOČELE SU AKTIVNOSTI U SURADNJI S UNICEFOM

Mentorskim posjetom Centru igre u Orehovici, 22.07.2021. započeli smo s aktivnostima za djecu u okviru programa 'Faza III:Testiranje Jamstva za svako dijete' koji provodimo kao implementacijski partneri u suradnji s UNICEF Hrvatska.

ONLINE DOGAĐAJ PREDSTAVLJANJA STRUČNOG USAVRŠAVANJA RAVNATELJA NA PODRUČJU INKLUZIVNE ŠKOLSKE KULTURE

Pridružite nam se na online događaju u srijedu, 12.05.2021. od 13.00 do 15.00 sati na Zoom platformi gdje ćemo zajedno s Forumom za slobodu odgoja predstaviti program profesionalnog stručnog usavršavanja ravnatelja 60 škola Hrvatske.

SAŽETI PRIKAZ ISTRAŽIVANJA O PRIJELAZNOJ PRAKSI DJECE IZ VRTIĆA U ŠKOLU

Projekt 'Transition is our Mission - TIM' osmišljen je s ciljem podizanja svijesti stručnjaka u vrtićima i školama o važnosti olakšavanja prijelaza djece iz vrtića u školu i jačanja njihovih kompetencija u ovom području. 'TIM' projektom se istražuje i unapređuje prijelazna praksa iz vrtića u školu u Hrvatskoj, Sloveniji i Latviji.