REYN

Vesna Katić

Po struci sam odgajateljica predškolske djece, diplomirana pedagoginja profesorica, sveučilišna nastavnica, a možda jednog dana i doktorica znanosti iz pedagogije – učenje je cjeloživotni proces. Autorica sam ili koautorica više stručnih ili znanstvenih radova, te sudionica raznih projekata usmjerenih poboljšanju kvalitete života i rada djece rane i predškolske dobi. Osim toga, jedna sam od voditeljica aktivnosti u Gradskoj knjižnici Rijeka, gdje studente UF-a podržavam u realizaciji čitanja djeci do treće godine života u svojstvu volontera. Sada radim na Učiteljskom fakultetu u Rijeci. Nosim brojne kolegije na studijskom programu Rani i predškolski odgoj i obrazovanje koji osim teorijskog znanja razvijaju i praktične kompetencije budućih prvostupnika. S obzirom na to da volim jasnoću i organiziranost, to sam upravo pronašla u Koraku u kojem sam od samih početaka. Korak mi je tih davnih devedesetih godina, kad sam radila kao pedagoginja u vrtiću, omogućio brojne edukacije koje su mi osigurale da u vrtiću organiziram kontinuirane susrete svih koji su edukacije prošli i da na taj način širimo i učvršćujemo spoznaje. Takav kontinuirani rad omogućio je i da i sama postanem edukator u okviru Koraka, te sam sama ili u suradnji s drugima vodila brojne edukacije. S ponosom i velikim uvažavanjem ističem svoju pripadnost Korakovoj priči, jer Korak predstavlja važnu, sveobuhvatnu podršku svim odgajateljima koji se i dalje žele razvijati u profesionalnoj ulozi odgajatelja. Kad i pronađem koji slobodni trenutak, uživam u sviranju, odbojci i dobroj knjizi, ali i drugim izazovnim aktivnostima.

EDUKACIJE KOJE VODI

UVODNI KORAK PO KORAK U RADU S DJECOM PREDŠKOLSKE DOBI (3-6)

Razvojno primjerena praksa

Tijekom edukacije sudionici će kroz 6 radionica koje se sastoje od interaktivnih individualnih i grupnih aktivnosti te diskusija produbiti razumijevanje povezanosti teorije i prakse pristupa usmjerenog na dijete.