REYN
Davne 1978. godine diplomirala sam pedagogiju i sociologiju na Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Tijekom 40-godišnjeg radnog vijeka radila sam kao stručna suradnica u vrtiću i gimnaziji u Splitu. U Zavodu za unapređivanje školstva radila sam kao savjetnica za predškolski odgoj, u Dječjem vrtiću Cvit Mediterana bila sam ravnateljica od 1997. god. Danas sam sretna umirovljenica koja sa zadovoljstvom radi na različitim edukacijama odgajatelja i stručnih suradnika i sa studentima kao vanjska suradnica na Filozofskom fakultetu u Splitu, na kolegiju Integrirani kurikulum. Jedan od najljepših događaja tijekom mog rada je trenutak kad je 2016. godine Dječji vrtić Cvit Mediterana dobio status European talent point u okviru Europske mreže za nadarenu djecu. U timu sa svojim suradnicima objavila sam knjigu “Darovito dijete u vrtiću” i “Dijete, cjelovitost, umjetnost, krug“. S Korakom surađujem dugi niz godina i njegove su edukacije proširivale moja znanja o ranom i predškolskom odgoju. Metodologija Korak po korak u svom pristupu bila je bitno različita od tradicionalnog pristupa koji je uglavnom prevladavao u vrtićima. Ovaj program uspio je promijeniti sliku mnogih ustanova, stil i način rada s djecom, organizaciju ustanove, opremu i strukturu prostora. Odgajatelje sam motivirala za Korakove edukacije koje su im pomagale u stjecanju dodatnih kompetencija za rad s djecom i roditeljima. Kao dugogodišnja Korakova suradnica kroz zajedničke razgovore s odgajateljima svjedočila sam njihovom zadovoljstvu Korakovim edukacijama. Sretna sam što sam dio Korakove priče i što sad imam dovoljno vremena i prostora za edukacije. One mi, uz čitanje, umjetnost i prijatelje, pružaju veliko zadovoljstvo.
EDUKACIJE KOJE VODI
Mentorska podrška
Seminar je namijenjen odgajateljima, stručnim suradnicima i ravnateljima koji žele praktično usvojiti mentorske vještine, ali i nove teorijske spoznaje o djelovanju mentorskog procesa kako bi uspješno podržali svoje kolege u primjeni metodologije usmjerene na dijete.
Zajednice učenja
Zajednice odgajatelja koji uče su jednomjesečni sastanci odgajatelja, najčešće unutar jednog vrtića, koji u ugodnom okruženju dobrovoljno zajedno rade na poboljšanju vlastite kvalitete rada.
Razvojno primjerena praksa
Tijekom edukacije sudionici će kroz 6 radionica koje se sastoje od interaktivnih individualnih i grupnih aktivnosti te diskusija produbiti razumijevanje povezanosti teorije i prakse pristupa usmjerenog na dijete.
Refleksivna praksa
Metoda pripada grupi refleksivnih metoda profesionalnog razvoja, što znači da se provodi putem refleksije praktičara na prikazanu pedagošku praksu. Koristi se 10 minutni video prikaz prakse kako bi se naglasila važnost interakcije profesionalca i djeteta.