REYN

Marina Matešić

Pridružila sam se Korakovom timu 2022. g. Do tada sam radila kao istraživačica i predavačica na sveučilištu te posljednjih deset godina kao suradnica, voditeljica i savjetnica u agencijama i ministartsvu zaduženom za obrazovanje. Godine rada u javnom sektoru pružile su mi priliku upoznavanja sa strategijama i postupcima donošenja javnih politika u obrazovanju. Kroz projekte i izradu dokumenata javnih politika radila sam na temama standarda kvalitete i vanjskih vrednovanja institucija i programa, priznavanje prethodnog učenja, rodne ravnopravnosti, socijalne inkluzije i demokratskih vrijednosti u obrazovanju. Imam višegodišnje iskustvo sudjelovanja u radu tijela Europske unije te u sudjelovanju i vođenju međunarodnih razvojnih projekata u obrazovanju.

Po formalnom obrazovanju sam profesorica hrvatskog jezika i filozofije te magistrica i doktorica znanosti u području rodnih i kulturalnih studija, a tijekom svoje karijere usavršavala sam se ponajviše u području razvijanja i vođenju javnih politika, projekata i programa. Povremeno uskočim u trenerske cipele i uživam u direktnom radu s djecom i odraslima.

EDUKACIJE KOJE VODI

TIMSKI RAD

Razvojno primjerena praksa

Tijekom edukacije odgojno – obrazovni djelatnici pobliže će se upoznati s važnosti izgradnje timske kulture i njezine dobrobiti za djelatnike i učenike.

USPJEŠAN DJEČJI VRTIĆ

Razvojno primjerena praksa

Osnovni cilj ove edukacije je razvoj kulture vrtića u kojoj se djelatnici međusobno podržavaju u cilju unapređenja prakse i u kreiranju zajedničke vizije razvoja.

ŽIVJETI RAZLIČITOSTI - OBRAZOVANJE ZA DRUŠTVENU PRAVDU

Interkulturalnost i uvažavanje različitosti

Provoditi i živjeti interkulturalan odgoj i obrazovanje u vrtiću i školi znači imati na umu i poštivati podrijetlo i iskustva djece i odraslih s kojima dolazimo u svakodnevni kontakt.

POUČAVANJE DJECE KOJOJ JE HRVATSKI DRUGI JEZIK

Interkulturalnost i uvažavanje različitosti

Ova edukacija sudionicima omogućuje razumjeti kako planirati poučavanje koje će istovremeno djeci kojima hrvatski nije prvi jezik omogućiti usvajanje jezika te kako integrirati poučavanje predmetnih područja i ciljeve učenja hrvatskog kao drugog jezika.

EDUKACIJA ZA ČLANOVE LOKALNOG AKCIJSKOG TIMA

Centar igre

Edukacija je najmjenjena budućim članovima Lokalnog akcijskog tima koji je odgovoran je za osmišljavanje, vođenje i nadziranje aktivnosti Centra igre.