REYN
Ja sam profesorica predškolskog odgoja i odgajateljica savjetnica. Radim u Dječjem vrtiću Rijeka. Prekretnica u mom profesionalnom životu dogodila se 1997. godine, kad sam se prvi susrela sa filozofijom i metodologijom Korak po korak. Dobila sam ideju, viziju, snagu i mogla sam sve! Uslijedio je period učenja, istraživanja i intenzivnog rada. Tih godina postala sam edukatorica, a nešto kasnije i korakovska mentorica. Tijekom godina neka područja odgojno-obrazovnog rada postala su područja mog profesionalnog interesa, a to su: rad s roditeljima (jačanje roditeljskih kompetencija – obrazovanje roditelja), praćenje i dokumentiranje razvoja djece i rad s djecom rane dobi (do 3 godine života). Od 2001. sudjelujem na međužupanijskim i državnim stručno-znanstvenim skupovima kao voditeljica radionica. Pišem stručne članke za Zbornike i Časopis „Dijete, vrtić, obitelj“, gdje sam i članica uredništva. Za postignuća, kvalitetu i unapređenje odgojno-obrazovne prakse, dobila sam: Državnu nagradu Ivan Filipović, Međunarodni ISSA certifikat izvrsnosti, Posebno priznanje dječjeg vrtića Rijeka i Zahvalnicu Odjela za odgoj i školstvo Rijeka povodom Dana učitelja.
EDUKACIJE KOJE VODI
Razvojno primjerena praksa
Sudionici će upoznati različite strategije prikupljanja informacija o svim područjima djetetovog razvoja, kako te informacije 'slagati' u djetetovu razvojnu mapu u suradnji s roditeljima, te kako ih koristiti u komunikaciji s djecom i tijekom planiranja rada.
Razvojno primjerena praksa
Tijekom ove edukacije polaznici će, u okviru 4 veće tematske cjeline, a kroz niz interaktivnih individualnih i grupnih aktivnosti te diskusija produbiti razumijevanje povezanosti teorije i prakse pristupa usmjerenog na dijete.
Razvojno primjerena praksa
Tijekom edukacije sudionici će kroz 6 radionica koje se sastoje od interaktivnih individualnih i grupnih aktivnosti te diskusija produbiti razumijevanje povezanosti teorije i prakse pristupa usmjerenog na dijete.
Razvojno primjerena praksa
Sudionici će usvojiti nove pojmove, dopuniti ili utvrditi svoja znanja razgovorom i analizom ključnih pojmova, razmjenom iskustava te planiranjem idućih koraka u vlastitoj praksi.
Razvojno primjerena praksa
Tijekom ove jednodnevne edukacije sudionici će saznati kako promatrati i pratiti djecu od 0-3 godine te dokumentirati opažano.
Mentorska podrška
Seminar je namijenjen odgajateljima, stručnim suradnicima i ravnateljima koji žele praktično usvojiti mentorske vještine, ali i nove teorijske spoznaje o djelovanju mentorskog procesa kako bi uspješno podržali svoje kolege u primjeni metodologije usmjerene na dijete.