REYN
Ja sam odgajateljica-savjetnica. U sustavu ranog i predškolskog odgoja radim već trideset godina. Zaposlena sam u DV Špansko u skupini s obogaćenim programom talijanskog jezika, što mi je novi izazov. S korakovskom filozofijom poučavanja, koja mi je otvorila nove perspektive i mogućnosti, upoznala sam se 90-ih godina polazeći Korakove edukacije. Voditelji edukacija prepoznali su moj entuzijazam pa od 2006. djelujem kao trenerica u POU Korak po korak. Od 2016. članica sam uredništva časopisa „Dijete, vrtić, obitelj“ u kojem sam objavila nekoliko stručnih članaka te sa suradnicama promišljala o temama koje propituju suvremeni predškolski odgoj i promiču dobru praksu. Zainteresirana sam za integriranje suvremene, osobito konceptualne umjetnosti u jaslički i vrtićki kontekst. Od 2016. surađujem s prof. Antonijom Balić-Šimrak s Učiteljskog fakulteta u Zagrebu, mentorica sam studenticama/ima na kolegiju Istraživanje dječjeg likovnog stvaralaštva. Moji profesionalni afiniteti i dalje su povezani s vrijednostima i idejama koje obilježavaju Metodologiju poučavanja usmjerenu na dijete i POU Korak po korak. Hvala svima koji su mi na tom putu bili i ostali podrška
EDUKACIJE KOJE VODI
Razvojno primjerena praksa
Edukacija odgajateljima i stručnim suradnicima pruža okvir za organiziranje sustava podrške u vrtiću u uvjetima inkluzije.
Razvojno primjerena praksa
Sudionici će upoznati različite strategije prikupljanja informacija o svim područjima djetetovog razvoja, kako te informacije 'slagati' u djetetovu razvojnu mapu u suradnji s roditeljima, te kako ih koristiti u komunikaciji s djecom i tijekom planiranja rada.
Razvojno primjerena praksa
Tijekom edukacije sudionici će kroz 6 radionica koje se sastoje od interaktivnih individualnih i grupnih aktivnosti te diskusija produbiti razumijevanje povezanosti teorije i prakse pristupa usmjerenog na dijete.
Razvojno primjerena praksa
Tijekom ove edukacije sudionici će dublje osvijestiti potrebe, izazove i prioritete roditelja djece s teškoćama u razvoju, razmotriti različite oblike suradnje, upoznati se s elementima partnerstva s roditeljima djece s teškoćama u razvoju.
Razvojno primjerena praksa
Sudionici će osvijestiti povezanost predmatematičkih i predčitačkih vještina te upoznati niz strategija za poticanje njihovog razvoja te načine integriranja u druga sadržajna područja.