REYN
Učiteljica sam razredne nastave i u tome poslu uživam već više od 30 godina. Radim u Osnovnoj školi Bogumila Tonija u Samoboru, gradu kojega obožavam već četrdeset godina, a zadnjih dvadeset više nisam dotepenka. Volim prirodu, druženja s prijateljima, znatiželjna sam, ponekad nestrpljiva, ali volim izazove. S Korakom sam se prvi put susrela slučajno davne 1996. godine. To mi je jedna od najdražih slučajnosti koja je uistinu utjecala na moj život, osobno i profesionalno. Kroz Korak i u Koraku upoznala sam različite i predivne ljude, a mnogi od njih su mi kao prijatelji postali važan dio života. Korak me još kao mladu učiteljicu usmjerio u mom profesionalnom razvoju. Počela sam na poučavanje gledati drugačije, izmicati se utabanim putevima i tražiti svoj. Završila sam većinu Korakovih edukacija te 2006. postala trenerica. Tijekom godina izdvojila su se dva područja koja su mi posebno važna. Formativno vrednovanje kao dio pristupa usmjerenog na dijete i Zajednice učitelja kao oblik profesionalnog razvoja svakog učitelja. Volim prenositi svoje znanje i iskustvo, ali i stalno učiti od starijih i mlađih. Tijekom niza godina Korak je sa svojim edukacijama postao prepoznatljiv u zalaganju za kvalitetno i jednako obrazovanje za svakoga pa ga smatram nezaobilaznom stanicom za svakog čovjeka koji se bavi odgojem i obrazovanjem djece.
EDUKACIJE KOJE VODI
Razvojno primjerena praksa
Sudionici će upoznati različite vrste i svrhe vrednovanja, konkretne metode i tehnike koje su široko primjenjive kao i uobičajne poteškoće pri implementaciji formativnog vrednovanja i kako ih prevladati.
Razvojno primjerena praksa
Na ovoj radionici sudionici će saznati koji su glavni postupci u integriranom poučavanju te koje su moguće pogreške i zablude često prisutne u školskoj praksi.
Razvojno primjerena praksa
U ovoj radionici učitelji će saznati koji su sve mogući oblici suradnje s roditeljima te kako suradnja može prerasti u partnerstvo.
Razvojno primjerena praksa
Ova edukavija sudionicima daje vezu između teorijskog uporišta pristupu usmjerenom na dijete i njegove primjene u praksi, saznanja o važnosti i načinu formiranja razrednog okruženja i upravljanja razredom te poučavanja, praćenja i procjenjivanja učenika.
Razvojno primjerena praksa
U ovoj radionici govori se o tome kako u djece razvijati odgovornost za vlastito učenje i ponašanje te kako upravljati razredom usmjerenim na dijete.
Razvojno primjerena praksa
Edukacija je namijenjena učiteljima, odgajateljima i stručnim suradnicima u vrtićima i školama. Primarno se preporuča onim odgajateljima/učiteljima koji će u narednoj pedagoškoj/školskoj godini raditi s djecom u godini pred polazak u školu/učenicima prvog razreda, no navedeno nije nužan preduvjet.
Zajednice učenja
Zajednice učitelja koji uče su jednomjesečni sastanci učitelja razredne nastave unutar jedne škole koji u ugodnom okruženju dobrovoljno zajedno rade na poboljšanju vlastite kvalitete poučavanja.
Zajednice učenja
Zajednice odgajatelja koji uče su jednomjesečni sastanci odgajatelja, najčešće unutar jednog vrtića, koji u ugodnom okruženju dobrovoljno zajedno rade na poboljšanju vlastite kvalitete rada.