REYN

Dubravka Grgošić-Dragić

Zaposlena sam u dječjem vrtiću Savica u Zagrebu. Već više od 30 godina u radu s djecom istražujem, promatram, pratim i učim. Stekla sam zvanje odgajateljice savjetnice. Surađujem s Učiteljskim fakultetom u Zagrebu kao mentorica studentima u kolegiju Metodika upoznavanja okoline, a vodila sam i studentske vježbe Metodike likovne kulture 2. Već od prvih Korakovih edukacija oduševljena sam načinom na koji trenerice koje sam upoznala prenose znanje, ali i pozitivan odnos prema suvremenoj praksi koja se neprekidno mijenja i preispituje. Uvijek sam vrlo samokritična i često preispitujući svoj rad pokušavam pronaći svoje greške i razmišljam što sam mogla bolje i drugačije. Kako bih unaprijedila svoju praksu, veliko mi je zadovoljstvo o tome kritički raspravljati s ljudima koji poznaju moj rad i koji su podržavajući i uvažavajući. U tome nema boljih od Korakovki koje ja, na svoje zadovoljstvo, poznajem. Kroz Korakove edukacije imala sam priliku stjecati znanja i u inozemstvu i svoja iskustva razmjenjivati s profesionalcima koji rade u različitim uvjetima i na različite načine unapređuju svoju pedagošku praksu. Područje kojim se naročito bavim u radu s djecom je Inkluzija, različitosti i demokratske vrijednosti, te razvoj kreativnosti kroz umjetnost. Izuzetna mi je čast što sam dobila priliku biti dio Korakovog trenerskog tima.

EDUKACIJE KOJE VODI

METODA PERSONA DOLL ZA RAD S DJECOM NA UVAŽAVANJU RAZLIČITOSTI

Interkulturalnost i uvažavanje različitosti

Jedna od najmoćnijih i najvrjednijih edukacija za rad s djecom na poštivanju različitosti.

UVODNI KORAK PO KORAK U RADU S DJECOM RANE DOBI NOVO IZDANJE

Razvojno primjerena praksa

Tijekom ove edukacije polaznici će, u okviru 4 veće tematske cjeline, a kroz niz interaktivnih individualnih i grupnih aktivnosti te diskusija produbiti razumijevanje povezanosti teorije i prakse pristupa usmjerenog na dijete.

RAZVOJ PREDČITAČKIH VJEŠTINA, VJEŠTINA PREDPISANJA I PREDMATEMATIČKIH VJEŠTINA

Razvojno primjerena praksa

Sudionici će osvijestiti povezanost predmatematičkih i predčitačkih vještina te upoznati niz strategija za poticanje njihovog razvoja te načine integriranja u druga sadržajna područja.

ODGOJ ZA RAZLIČITOSTI I STVARANJE INTERKULTURALNOG OKRUŽENJA U VRTIĆU

Interkulturalnost i uvažavanje različitosti

Kako bi se izbjegao "turistički" pristup različitim kulturama potrebno je analizirati multikulturalnu dimenziju okruženja djeteta.

UVODNI KORAK PO KORAK U RADU S DJECOM PREDŠKOLSKE DOBI (3-6)

Razvojno primjerena praksa

Tijekom edukacije sudionici će kroz 6 radionica koje se sastoje od interaktivnih individualnih i grupnih aktivnosti te diskusija produbiti razumijevanje povezanosti teorije i prakse pristupa usmjerenog na dijete.

PARTICIPACIJA DJECE

Razvojno primjerena praksa

Edukacija je namjenjena za odgajatelje/ice vrtića i učitelje/ice razredne nastave osnovnih škola.