REYN
Nudimo izbor priručnika koji mogu pomoći u radu odgajatelja i učitelja u vrtićima i školama nudeći primjere dobre prakse, savjete i teorijska uporišta raznih segmenata odgoja i obrazovanja. Vrijednosti ovih priručnika su višestruke - od tema profesionalnog razvoja odgojno obrazovnih djelatnika koji se temelji na potrebama ustanove i pojedinca, pedagoških štiva suvremenih teorija pa do novog, proširenog izdanja kurikuluma i dalje.
Ukoliko želite naručiti neki od priručnika, molimo Vas pripadajuću narudžbenicu pošaljite na suncana@korakpokorak.hr.
Ovaj vodič omogućit će čitatelju da se upozna s praksama grupne refleksije kao metodama kontinuiranog profesionalnog razvoja odgojno-obrazovnih profesionalaca koji rade s djecom od 0 do 10 godina starosti u različitim odgojno-obrazovnim institucijama.
Svrha ove publikacije jest podržati pružatelje programa profesionalnog razvoja za sve koji sudjeluju u vođenju škola kako bi ih se usmjerilo na preispitivanje svoje uloge u pokretanju promjena na razini čitave škole prema inkluzivnom obrazovanju.
Ovaj priručnik nastao je u okviru projekta "Zajedno za lakši prijelaz" (engl. Transition is our mission; TIM) kojim se nastojalo pridonijeti podizanju svijesti predškolskih i školskih profesionalaca o važnosti osiguravanja kvalitetnog prijelaza djece iz vrtića u školu te osnaživanju njihovih kompetencija u tom području.
Kartice su namjenjene upotrebi u centrima igre i drugim neformalnim predškolskim centrima u zajednici s djecom u riziku od stresa i traume odnosno koja žive u teškim uvjetima.
Sanja Brajković
Gabriela Žokalj
Dawn Tankersley i sur.
Ellen R. Daniels
Kay Stafford
Priručnik ‘Daj pet!’ namijenjen je učenicima u izvannastavnom programu za očuvanje kulture i jezika Roma u osnovnim školama.