REYN
Kako bismo pratili inovacije u kvalitetnim odgojnoobrazovnim politikama, osigurali nove resurse i dijelili s drugima naša iskustva, za naš su rad ključni projekti u kojima surađujemo i izmijenjujemo iskustva s partnerima iz Hrvatske i inozemstva. Kroz projekte testiramo razne inovativne prakse i politike, a što nam omogućava da stvaramo kvalitetno okruženje za djecu i radimo na razvoju profesionalnih kompetencija odraslih koji rade s djecom.
PROJEKTI
Projekt ima za cilj opremiti, otvoriti i voditi Centar igre kao mjesto intergeneracisjkog, intersektorskog i interkulturalnog učenja i podrške djeci izbjeglicama u Gradu Zagrebu. Kroz igru učimo, povečavamo integracijski potencijal sudionika i zajednice te stvaramo grad po mjeri svakog djeteta.
Projekt podržava prijenos kompetencija između partnerskih organizacija u Francuskoj i Hrvatskoj s...
Projektom se uspostavlja centar za osnaživanje mentalnog zdravlja djece predškolske dobi kao mjesta izgradnje kompetencija praktičara i profesionalca u odgoju i obrazovanju s ciljem podrške djeci i roditeljima/skrbnicima na području Grada Zagreba.
Nastavno na dugogodišnje iskustvo pružanja mentorske podrške vrtićima i školama te osnivanja profesionalnih zajednica učenja (PZU), Pučko otvoreno učilište Korak po korak, zajedno s partnerima iz Slovenije, Estonije i Slovačke, dio je projekta usmjerenog na jačanje mekih (transverzalnih) vještina voditelja profesionalnih zajednica učenja.
Projekt ima za cilj razviti informativne i internacionalne strategije za zapošljavanje, selekciju, obuku, kontinuirani profesionalni razvoj (CPD) i profesionalizaciju romskih paraprofesionalaca. To će uključivati mapiranje postojećih praksi i analizu potreba, okvir kompetencija, alate za kontinuirani profesionalni razvoj i načine za njihovu profesionalizaciju.
Cilj projekta je unaprijediti profesionalni razvoj odgojno - obrazovnih djelatnika kroz unaprijeđenje kompetencija Korakovih i drugih edukatora koji rade s njima. Posebno se promiču socijalna pravda, interkulturalizam i ljudska prava u svim temama profesionalnog razvoja o-o djelatnika.
ALCOR je Erasmus+ projekt koji će trajati od zime 2021. do ljeta 2023. s ciljem poticanja višejezičnog učenja i roditeljskog angažmana učenika migranata i učenika pripadnika jezičnih manjinskih skupina.
Projekt za cilj ima podršku profesionalnom razvoju ravnatelja osnovnih i srednjih škola iz Hrvatske i Makedonije, a usredotočen je na inkluzivno obrazovanje te koristi dobre prakse iz Slovenije i Nizozemske.
Cilj programa je osiguravanje pristupa višedisciplinarnim, adekvatno financiranim uslugama u zajednici na području Međimurske županije, regiji s najvećom stopom slabog pristupa uslugama zaštite djece i podrške obitelji.
Projekt 'Transition is our mission' namijenjen je podizanju svijesti stručnjaka u vrtićima i školama o važnosti olakšavanja prijelaza djece iz vrtića u školu i razvijanja kompetencija stručnjaka na ovom području.
Cilj projekta je jačanje održivosti REYN inicijative i zajednice osnaživanjem nacionalne REYN organizacije, ali i zajednice u cjelini, poboljšanje inkluzivnosti i integracije usluga za djecu rane dobi te profesionalizacija Roma i povećanje njihove profesionalne zastupljenosti u sustavu odgoja i obrazovanja.
Cilj projekta je podizati svijest odgojno obrazovnih profesionalaca o važnosti zajedničkih refleksija prilagođenih njihovim potrebama, kao dijela kontinuiranog profesionalnog razvoja.
Cilj projekta bio je podrška vrtićima, školama i drugim odgojno-obrazovnim čimbenicima u stvaranju fleksibilnijeg sustava primjerenog djeci migrantima.
Cilj projekta bio je osnažiti predstavnike zajednica za kvalitetnije uključivanje roditelja iz ranjivih skupina, posebno roditelja bivših zatvorenika, socijalno ugroženih i marginaliziranih te članova njihove obitelji u zajednicu.
Program ‘Krenimo zajedno’ omogućio je djeci Romima i djeci slabijeg imovinskog statusa lakše uključivanje u prvi razred partnerskih osnovnih škola.
Ovaj europski projekt osmišljen je s ciljem ukazivanja na važnost socio-emocionalne dobrobiti za učenje i razvoj djece, te podržavanja profesionalnog razvoja praktičarau području socio-emocionalne dobrobiti.
Ciljevi projekt su promocija uključivog i pravednijeg društva koje poštuje kulturnu raznolikost Roma i stvara jednake mogućnosti za njihovu integraciju u društvo te kvalitetnije obrazovanje.
Cilj projekta bio je razviti izvannastavni program za očuvanje kulture i jezika Roma Bajaša u osnovnim školama kako bi učenici Romi Bajaši njegovali pozitivan identitet.
Cilj projekta je poticanje razvoja i izjednačavanje šansi za djecu iz romskih obitelji uz pomoć Centra igre koji predstavlja mjesto susreta više obitelji okruženih poticajnim, edukativnim aktivnostima i materijalima.