REYN

associatesTitle

RANO UČENJE STRANOG JEZIKA - DVOBROJ

Sadržaj časopisa:

  • mr. sc. Andreja Silić:Rano učenje stranih jezika u kontekstu dječjeg vrtića
  • Antonija Vukašinović, mag. praesc. educ.: Osmišljavanje strategija za razvoj govora
  • Helena Burić, prof. paed., Sayonara Heker, bacc. praesc. educ., Mirna Bahorčić Vrandečić, prof., Suzana Pinević, univ. bacc. praesc. educ., Lana Gospodnetić, prof., Helena Gašpar, mag. praesc. educ.: Integrirano učenje jezika u ranoj dobi – izazovi, iskustva i koraci
  • Mirela Marjanc, mag. praesc. educ., Tijana Vidović, prof. paed.: SOOVICA
  • Sanja Sharairi, mag. praesc. educ., Biljana Grujić Sokač, mag. praesc. educ.: Rano učenje engleskog jezika
  • Vanja Šuško, mag. praesc. educ., Sandra Zjačić ljubičić, mag. praesc. educ.: Značaj simboličke igre u procesu usvajanja stranog jezika
  • Monika Gudlin, prof. paed., Lana Očko, prof. paed.: Korištenje digitalne tehnologije kod učenja stranoga jezika u ustanovama ranoga i predškolskog odgoja i obrazovanja
  • Marijana Karapetrić: Povezanost kinezioloških aktivnosti i TPR-a u ranom učenju engleskog jezika
  • Maria Župan Puklin: Usvojiti tri jezika u predškolskoj dobi – iskustvo roditelja
  • Maja Fatović, mag. praesc. educ.: Crtice o govoru i jeziku
  • Branka Anić: Rano učenje jezika u vrtiću (radost i breme)
  • Ivanka Dmitrovski, univ. bacc. praesc. educ.: Nove mogućnosti i novi izazovi u poučavanju stranog jezika u vrtićkom kontekstu
  • Slađana Domladovac prof. francuskog i ruskog jezika: Rano učenje francuskog jezika u dječjem vrtiću
  • Ana Borojević, prof. predšk. odgoja: ‘1,2,3, count with me’- ili Kako spojiti matematiku i učenje engleskog jezika
  • Dunja Čuljak, prof. paed. i talijanskog jezika,Katalin Svaguša, Eszter Petković: Posebni dvojezični program za djecu mađarske nacionalne manjine u dječjem vrtiću Potočnica
  • Renata Marinković Krvavica:Projekt Unser Deutsch im Theater – Naš njemački u kazalištu
  • Marina Kubinčan Gruičić: Unapređivanje profesionalnih kompetencija odgajatelja voditelja programa ranog učenja stranog jezika kroz sudjelovanje u međunarodnim projektima
  • Stanka Mičić, Sibila Vrban: Uloga i važnost tradicije u ranom učenju njemačkog jezika
  • Roberta Lakošeljac, Barbara Mikluš, prof. paed.: Dječji vrtić koji živi dvojezičnost
  • Mersija Plančić Dlačić, Lana Radošević: Ljubav prema stranom jeziku još u vrtiću Jelena Pletikosić, logopedinja, Tea Kovačić, mag. psych.: Iskustvo rada s višejezičnom djecom i roditeljima
  • Nikolina Nikić, pedagog, Anita Madirazza, log., Iva Mondecar: Osobitosti učenja stranog jezika u vrtiću Gajnice
  • Korana Lisjak, mag. praesc. educ.: Uloga okruženja u ranom učenju engleskog jezika