nalazim se ovdje > resursi po mjeri djeteta > dijete vrtić obitelj > rano učenje stranog jezika - dvobroj
RANO UČENJE STRANOG JEZIKA - DVOBROJ
Sadržaj časopisa:
mr. sc. Andreja Silić:Rano učenje stranih jezika u kontekstu dječjeg vrtića
Antonija Vukašinović, mag. praesc. educ.: Osmišljavanje strategija za razvoj govora
Helena Burić, prof. paed., Sayonara Heker, bacc. praesc. educ., Mirna Bahorčić Vrandečić, prof., Suzana Pinević, univ. bacc. praesc. educ., Lana Gospodnetić, prof., Helena Gašpar, mag. praesc. educ.: Integrirano učenje jezika u ranoj dobi – izazovi, iskustva i koraci
Mirela Marjanc, mag. praesc. educ., Tijana Vidović, prof. paed.: SOOVICA
Sanja Sharairi, mag. praesc. educ., Biljana Grujić Sokač, mag. praesc. educ.: Rano učenje engleskog jezika
Vanja Šuško, mag. praesc. educ., Sandra Zjačić ljubičić, mag. praesc. educ.: Značaj simboličke igre u procesu usvajanja stranog jezika
Monika Gudlin, prof. paed., Lana Očko, prof. paed.: Korištenje digitalne tehnologije kod učenja stranoga jezika u ustanovama ranoga i predškolskog odgoja i obrazovanja
Marijana Karapetrić: Povezanost kinezioloških aktivnosti i TPR-a u ranom učenju engleskog jezika
Maria Župan Puklin: Usvojiti tri jezika u predškolskoj dobi – iskustvo roditelja
Maja Fatović, mag. praesc. educ.: Crtice o govoru i jeziku
Branka Anić: Rano učenje jezika u vrtiću (radost i breme)
Ivanka Dmitrovski, univ. bacc. praesc. educ.: Nove mogućnosti i novi izazovi u poučavanju stranog jezika u vrtićkom kontekstu
Slađana Domladovac prof. francuskog i ruskog jezika: Rano učenje francuskog jezika u dječjem vrtiću
Ana Borojević, prof. predšk. odgoja: ‘1,2,3, count with me’- ili Kako spojiti matematiku i učenje engleskog jezika
Dunja Čuljak, prof. paed. i talijanskog jezika,Katalin Svaguša, Eszter Petković: Posebni dvojezični program za djecu mađarske nacionalne manjine u dječjem vrtiću Potočnica
Renata Marinković Krvavica:Projekt Unser Deutsch im Theater – Naš njemački u kazalištu
Marina Kubinčan Gruičić: Unapređivanje profesionalnih kompetencija odgajatelja voditelja programa ranog učenja stranog jezika kroz sudjelovanje u međunarodnim projektima
Stanka Mičić, Sibila Vrban: Uloga i važnost tradicije u ranom učenju njemačkog jezika
Roberta Lakošeljac, Barbara Mikluš, prof. paed.: Dječji vrtić koji živi dvojezičnost
Mersija Plančić Dlačić, Lana Radošević: Ljubav prema stranom jeziku još u vrtiću
Jelena Pletikosić, logopedinja, Tea Kovačić, mag. psych.: Iskustvo rada s višejezičnom djecom i roditeljima
Nikolina Nikić, pedagog, Anita Madirazza, log., Iva Mondecar: Osobitosti učenja stranog jezika u vrtiću Gajnice
Korana Lisjak, mag. praesc. educ.: Uloga okruženja u ranom učenju engleskog jezika