REYN
Svrha ove publikacije jest podržati pružatelje programa profesionalnog razvoja za sve koji sudjeluju u vođenju škola kako bi ih se usmjerilo na preispitivanje svoje uloge u pokretanju promjena na razini čitave škole prema inkluzivnom obrazovanju. U njoj su opisani ciljevi i potencijalni korisnici kurikuluma, teorijske koncepcije na temelju kojih su odabrana kompetencijska područja u kurikulumu, kao i objašnjenja njihove važnosti, odnosno preporuke za njihovu provedbu, praćenje i evaluaciju.
Program profesionalnog razvoja izrađen temeljem ovog Okvirnog kurikuluma omogućit će voditeljima škola da aktivno odgovore na poznate prepreke s kojima se suočavaju prilikom nastojanja da stvore inkulzivnu školsku kulturu (prema Berkovich, 2014. i EASNIE, 2018.). Svi programi profesionalnog razvoja izrađeni u skladu s Okvirnim kurikulumom osnažit će ravnatelje škola da to aktivno čine.
Okvirni kurikulum razvijen je u okviru projekta HEAD: Osnaživanje ravnatelja škola za inkluzivnu školsku kulturu. Opći cilj projekta bio je pružiti potporu školama u stvaranju inkluzivne školske kulture osnaživanjem školskog vodstva u osnovnim i srednjim školama.