REYN
Ovaj vodič omogućit će čitatelju da se upozna s praksama grupne refleksije kao metodama kontinuiranog profesionalnog razvoja odgojno-obrazovnih profesionalaca koji rade s djecom od 0 do 10 godina starosti u različitim odgojno-obrazovnim institucijama. Namijenjen je kako praktičarima tako i pedagoškom vodstvu koje želi znati više o refleksivnim metodama u profesionalnim zajednicama učenja, kako funkcioniraju, koje metode su im na raspolaganju za unapređenje njihova rada i podršku te kako ih pokrenuti u vlastitom, specifičnom kontekstu.
Vodič je rezultat međunarodnog projekta Refleksija, odgoj i obrazovanje (REC) kojeg je financirala Europska unija unutar Erasmus + KA2 programa čiji je cilj bio obogatiti metode grupne refleksije kao alata za kontinuirani i kvalitetni profesionalni razvoj odgojno-obrazovnih praktičara u Belgiji, Hrvatskoj, Mađarskoj i Sloveniji. Utemeljen na međunarodnom istraživanju i iskustvima brojnih praktičara s kojima su projektni partneri surađivali u različitim odgojno-obrazovnim institucijama i sustavima, vodič donosi dojmove s refleksivnih putovanja zagovarajući grupnu refleksiju kao metodu sveobuhvatnog, podržavajućeg i kontinuiranog profesionalnog razvoja.
TESTIMONIAL
Gorana Hitrec, članica stručnog tima REC projekta
Smatram da smo dobili izniman i prijeko potreban alat koji će znatno olakšati i obogatiti profesionalni razvoj odgojno-obrazovnih praktičara. Ovo je materijal koji vrlo argumentirano potiče na mijenjanje osamljeničke prakse mnogih praktičara jer ukazuje na iznenađujuće mogućnosti obogaćivanja te prakse njihovim osnaživanjem kroz grupnu refleksiju. Metode refleksije objašnjene su jasno i razumljivo, a posebnu vrijednost imaju "razglednice" koje donose neposredna iskustva i uvide praktičara tijekom njihovih refleksivnih putovanja.