REYN-Hrvatska

Članak 28.

REYN-Hrvatska

Što milite o audio knjigama u školi?

  • Gost @ 31.03.2008, 11:18

    Kakav je stav svekolikog pučanstva o korištenju Audio knjiga u obradi lektira, razrednoj nastavi, radu sa djecom sa posebnim potrebama, itd...?

  • Sonja @ 31.03.2008, 13:07

    Igrom slucaja imamo iskustva s tim...

    Majka sam prvasica i predskolca koji ce ove kalendarske godine takodjer krenuti u skolu.

    Starije dijete imalo je problema sa sluhom, govorom, vidom i motorikom koji su pravovremenim ukljucivanjem u terapiju zadovoljavajuce rijeseni do polaska u skolu.
    Audio-knjige koristili smo kod kuce (poceli smo kad su djeca imala 3 i 4 godine) sa svrhom produljivanja intervala paznje. Uspjelo je, ali sam proces nije tako jednostavan i treba ga provoditi uz konzultacije sa strukom (u nasem slucaju logoped).

    Za sasvim malu djecu duljina price ne bi smjela biti veca od nekoliko minuta (zapoceli smo sa audio-cd PIKOVE PRICE ZA IGRU I ZABAVU gdje su price kratke). Kasnije smo nastavili sa Grimmovim bajkama itd. Sada smo na Pricama iz davnine i Malom princu (materijal nabavljam na AV odjelu lokalne knjiznice i zadovoljni smo).

    Price u ovom formatu puno su pomogle mom starijem sinu u nekoliko stvari:
    - naucio je slusati, a to je za dijete koje ima bilo kakvo ostecenje sluha velika stvar
    - audio-price smo koristili i kao pomocno sredstvo pri terapiji slabovidnosti (kad je trebalo po pola sata mirno sjediti uz aparat na kojem se vjezbe provode)
    - opcenito - za predskolsku djecu te price su izvrsne za produljivanje raspona paznje (duljinu trajanja treba pomalo povecavati) aliii moji su sinovi bolje reagirali na POZNATI sadrzaj nego nepoznati (npr. price bismo zajedno PROCITALI na klasican nacin, a tek onda su povremeno mogli i sami slusati)
    - sada kad su djeca naucila citati (stariji samostalno, mladji uz pomoc) polako prerastamo te price i prelazimo na klasicne knjige (tako su djeca sama odabrala)
    - i dalje price slusamo u autu i to nam se svidja jer osigurava mir za vrijeme voznje

    Eventualna primjena u obradi lektire mogla bi se napraviti za djecu koja su u cjelodnevnom produljenom boravku, ali s mjerom (ne dulje od 15 minuta dnevno). Treba imati na umu da takav oblik savladavanja gradiva ni na koji nacin ne moze zamijeniti knjigu, pa ga postepeno treba napustati, osim u posebnim slucajevima kad se za tim ukaze potreba. Kod kuce audio-knjiga ne moze NITI SMIJE zamijeniti roditelje koji citaju s djetetom pricu za laku noc, a u skoli to ne smije biti zamjena za klasicno citanje.

    Za djecu s posebnim potrebama (problemi s vidom, problemi s koncentracijom, disleksija) taj oblik savladavanja gradiva je nezamjenjiv.

Brzi odgovor

Prepiši znakove:

Brza prijava

Kor. ime: Lozinka:

Početna stranica
Korak po korak na Facebooku


forum


kontakti


seminari za škole

Rijeka, 30.11.2019. Upravljanje razredom
raspored radionica
prijavni list
Split, 7.12.2019. Formativno procjenjivanje - ocjenjivanje koje učenika motivira na učenje
raspored radionica
prijavni list
Rovinj, 25. i 26.10. 2019. Poučavanje djece kojoj je hrvatski drugi jezik
raspored radionica
prijavni list

seminari za vrtiće

Bjelovar, 16.11.2019. Praćenje razvoja djeteta i planiranje uz pomoć razvojnih mapa
raspored radionica
prijavni list
Zagreb, 25. i 26.10.2019. Metoda Persona Doll za rad s djecom na uvažavanju različitosti
raspored radionica
prijavni list

newsletter

korak po korak je program metoda poučavanja usmjerenih na dijete

18. listopada 2019.
3.154.650 posjeta