REYN-Hrvatska

Članak 28.

REYN-Hrvatska

RADIONICE ZA RODITELJE

• TANJA 2 @ 16.01.2007, 19:39

Poštovani!
    Majka sam 14-mjesečnog dječačića koji zbog nedostatka vremena (suprug radi a ja sam redoviti student predškolskog odgoja), ide u jaslice u sklopu jednog privatnog vrtića Splitu.

• TANJA 2 @ 16.01.2007, 19:47

ispričavam se za tehničku pogrešku. Prvi put sam na forumu uopće! dakle, mene zanima da li postoje radionice za roditelje općenito, dakle da mogu sudjelovati i roditelji čija djeca ne pohađaju taj dotični vrtić? naime, kao studentica ali ponajprije kao majka malog djeteta čini mi se da ga uskraćujem za puno toga što bih ja na takvim radionicama mogla saznati i ponuditi svom djetetu.
    unaprijed hvala.Tanja

• helena @ 17.01.2007, 15:53