REYN-Hrvatska

Članak 28.

REYN-Hrvatska

Prvašić-problemčić

  • Gost @ 31.10.2006, 20:48

    Dijete mi je upravo krenulo u prvi razred, od prvog susreta s učiteljicom sve je ok , ali se činilo da postoji ali, na moje insistiranje ali je dešifriran.
    Sva djeca su naravno išla na testiranje o čijem rezultatu naravno nismo obaviješteni , jer to nije i onako naša stvar!?
    Dijete je sasvim lijepo prihvatilo Školu, učiteljicu, općenito sredinu no koncentracija mu opada nakon 15 min., a učiteljica smatra da nije zrelo za prvi razred.
    Kako bih smirila živce i neugodunu situaciju u kojoj smo se našli odvela sam dijete na psihologijsko testiranje, koje je pokazalo da dijete ima nešto slabiju grafomotoriku, ali da je to posve normalno za taj uzrast, te da dijete ima potencijala.Osoba koja je obavila testiranje mi je sugerirala da dijete nipošto ne ispisujem iz škole,jer bi to za dijete bio šok.
    Uglavnom,učiteljica kaže da kod djeteta nema ništa za pohvaliti (nema veze što je izuzetno pristojno, uredno,što redovito ima domaće,uostalom što se trudi) dijete već samo govori ja sam loše.A Škola je za čitav život i pitam ja Vas što sad?
    Zahvalna na dobroj volji

  • tina @ 19.11.2006, 14:28

    Ne mogu niti zamisliti učiteljicu koja kaže da nema ništa za pohvaliti- kod bilo kojeg djeteta?!
    Odgojni sam djelatnik, a ujedno i majka prvašića, ali s iskustvom bitno drukčijim od vašeg- prezadovoljna sam mladom, maštovitom, prijateljskom učiteljicom. Međutim, svjedok sam iskustava sličnih vašem, i to roditelja djece s kojima sam radila u predškolskoj dobi, kojima je trebalo dati nešto malo više vremena energije, ljubavi od onoga propisanog programom. Mnoštvo takve djece je, po dolasku u školu, ocijenjeno "nedovoljno zrelom", "teškim za rad" i sl.
    Okružite se timom stručnjaka, odvete dijete na različite testove, i kad budete sigurni (ako već niste) i dobijete potvrdu od objektivnih i kompetentnih stručnjaka da je potpuno zrelo i spremno za školu, pokušajte objasniti dotičnoj učiteljici da nije u pitanju koliko dijete može, već koliko ONA može napraviti.Ta prošlo je testiranje! Ako je eventualno potrebno s djetetom dodatno raditi, posavjetujte se koliko toga vi trebate napraviti s njim kod kuće.Želim vam puno uspjeha!

  • Gost @ 20.11.2006, 16:23

    Ne odolijevam porivu da budem i pomalo gruba. Mozda bi uciteljicu trebalo podsjetiti na neke osnove iz razvojne psihologije Činjenica da školski sat traje 45 min. ne znači da i djetetova koncetracija na jednu aktivnost treba trajati isto toliko. U razredu bi se, a pogotovo se to odnosi na prvi razred, trebale izmjenjivati razlicite aktivnosti tijekom jednog skolskog sata. Pa kad se jos sjetimo i različitih stilova učenja o kojima bi također trebalo voditi računa. Istina je i da učiteljici nije lako ali NIŠTA ne opravdava njezine riječi da kod djeteta ne može ništa pohvaliti.
    Jesu li Vas strucnjaci savjetovali o nekom prilagodbama koje bi uciteljica trebala primjenjivati u razredu kako bi zadovoljila potrebe (pa i pažnju) Vašeg djeteta? Bilo bi dobro da joj prenesete te preporuke. Ako uočavate da ona ne čini ništa po tom pitanju, po meni je vrijeme za sastanak sa stručnom službom i inzistiranjju na individualnom pristupu (a o njezinom ponašanju prema djetetu i Vama da ne spominjem).
    Pitam se ne proizvodimo li mi te "poremećaje", "poteškoće" i sl. kod djece ponekad i sami?

Brzi odgovor

Prepiši znakove:

Brza prijava

Kor. ime: Lozinka:

Početna stranica
Korak po korak na Facebooku


forum


kontakti


newsletter

korak po korak je program metoda poučavanja usmjerenih na dijete

7. travnja 2020.
3.256.944 posjeta