REYN-Hrvatska

Članak 28.

REYN-Hrvatska

Otvaranje vrtića

• Gost @ 13.02.2006, 13:18

Trenutno sam još student, ali imam namjeru otvoriti vrtić čim je prije moguće. Jedan od prvih problema na koje sam naišla prilikom traženja potrebnih informacija bio je taj što ne mogu pronaći onaj standard na koji se poziva Zakon o predšk. odgoju i naobrazbi. Postoji li on uopće ili još uvijek vrijedi onaj iz 197x ? Dakle, ne znam ni gdje početi - koliko odgajatelja na koliko djece, veličina samog vrtića i prostorija u njemu... Imate li Vi neke svoje standarde, a da su u skladu sa zakonom? Još me zanima i kako se može postati članom Vaše udruge kao fizička/pravna osoba.

• helena @ 14.02.2006, 16:24

Predškolski odgoj ostvaruje se na temelju Državnoga pedagoškog standarda predškolskog odgoja i naobrazbe. I dalje je na žalost, na snazi onaj stari državni pedagoški standard predškolskog odgoja i naobrazbe kojim se utvrđuju:
    1. mjerila za broj djece u odgojnim skupinama, 2. ustroj programa s obzirom na trajanje i namjenu, 3. mjerila za broj odgojitelja, stručnih suradnika i ostalih zaposlenika u dječjem vrtiću, 4. mjerila za financiranje programa dječjih vrtića, 5. materijalni i financijski uvjeti rada, 6. predškolski odgoj i naobrazba djece s teškoćama u razvoju i darovite djece, 7. predškolski odgoj i naobrazba djece hrvatskih građana u inozemstvu, 8. predškolski odgoj i naobrazba djece pripadnika etničkih i nacionalnih zajednica ili manjina, 9. ustroj predškole.