Korak po korak

Svi forumiKORAK PO KORAK forum

Korak po Korak u jaslicama

  • Anagard @ 09:35 28. Kolovoz 2005
    Postovani,
    odgajatelj sam sa polozenim strucnim ispitom.Nakon nekoliko godina trazenja i rada na zamjenama,pa kao volonter pripravnik i kao teacher za engleski jezik u vrticima(prosle godine), od 9.mj.ove godine tj. od cetvrtka pocinjem raditi kao odgajtelj u jednom privatnom vrticu, u jaslicama.
    Vrtic koliko ja znam ne koristi Korak po Korak, mozda neke elemente, to jos ne znam...mene Korak po Korak jako zanima jos od kad smo ga,doduse povrsno, dotakli na fakultetu, ali nisam imala priliku da budem na ni jednom seminaru.Susretala sam se stalno sa nekim elementima kroz rad sa djecom u drzavni vrticima.
    Do sad nisam radila u jaslicama i moram priznari da me malo strah kako cu se snaci, makar imam ogromnu zelju i spremna sam suociti se sa izazovom,
    Imam vasu knjigu Kurikulum za jaslice i Kurikulum za vrtice.
    Imate li za mene kakav savjet, bilo sto,sto ce mi koristiti u radu sa najmladjima,da bude poticajno i ugodno i meni i njima...
    Jednom kad budem u prilici planiram ukljuciti se u vas program, nazovimo ovo mojim prvim korakom.
    Unaprijed hvala
  • helena @ 06:40 29. Kolovoz 2005
    Dragana, rad u vrtiću s djecom jasličke dobi predstavlja izniman izazov. Smatram da je za rad s djecom ove dobi potrebno osigurati najkvalitetniji kadar. Prema istraživanjima, ljudski mozak se najviše razvija u dobi od 0-3 godine života, stoga i sami možete zaključiti kolika je odgovornost pred vama. S elementima primjene Programa Korak po korak možete se upoznati kroz priručnik Kurikulum za jaslice, a preporučam vam i da pročitate knjigu Znanstvenik u kolijevci kako biste uvidjeli kakav se potencijal krije u bebama. Ono što je iznimno važno je da ne podcjenjujete djecu i njihove mogućnosti (briga, njega i prehrana samo su jedan dio rada). Osiguravajte im svakodnevno obilje interesantnog materijala, jer stimulativno okruženje iznimno povoljno djeluje na razvoj. No u samom formiranju sobe dnevnog boravka nemojte težiti stalnim promjenama (bebe kroz stalan red dobivaju prijeko potrebnu sigurnost, stoga raspored sobe nemojte često mijenjati). Osigurajte djeci didaktiku nadohvat ruke i pobrinite se da sve opasnosti uklonite (nezaštićeni otvori za struju, vrata, udubljenja u podovima, pribadače na panou i sl.). Koristite mnoštvo materijala izrađenog od pedagoški-neoblikovanog materijala (u tome će vam pomoći naš priručnik Bogatstvo materijala kao izvor dječje spoznaje) jer razvija dječju kreativnost i pruža brojna rješenja određenog problema. Vrijeme za prematanje, prehranu i sl. pokušajte urediti prema potrebama djece (svaka beba ima svoj ritam dana i zato ne mora čekati sa presvlačenjem ili jelom). Obavezno prodjite sve kartone djece i inicijalne upitnike koje su ispunili roditelji kako bi vidjeli kakav je ritam dana bebe, koje su omiljene aktivnosti, kakav je način uspavljivanja djeteta, je li na nešto alergično, ima li posebnih potreba u prehrani i sl. Stvorite ugodan kutak i osigurajte ga mekanim jastucima, nemojte koristiti agresivne i jarke boje jer one razdražuju djecu. Pronadjite ugodnu instrumentalnu muziku koja će umiriti djecu. Prve dane svakako probajte organizirati postupan ulazak roditelja s djecom u skupini i vodite računa da prvi dani djeteta u jaslicama ne budu predugi i da budu ispunjeni maštovitim aktivnostima i igrama. Sretno, želim vam uspjeh!
  • Anagard @ 11:19 29. Kolovoz 2005
    Hvala vam na ovako brzom i iscrpnom odgovoru.
    danas sam bila prvi dan u vrticu, pomoci oko ciscenja i tako i moram priznati da sam malo razocarana.
    Vrtic je novi, soba je velika,ali neadekvatno namjestena.
    Mislila sam da je to zbog toga sto jos nije sve gotovo, ali izgleda da je dosta toga vec sada tako kako ce i biti.
    Nema polica, nema kreveta nego ce djeca spavati na strunjaci, nema stola za presvlacenje djece nego mi je receno da djecu mjenjam na strunjaci na nekoj plasticnoj prostirci i tako...
    Moram priznati da je situacija u drzavnim vrticima nije takva, biti privatnik u ovoj drzavi meni sve vise slici na biti "prevarnt"
  • helena @ 05:08 1. Rujan 2005
    Dragana, nemojte posustati. Prvo probajte razgovarati s vlasnicom vrtica i objasniti zasto vam je potreban adekvatniji namjestaj i didaktika. Ukoliko ste vec prihvatili posao, uz puno volje i angazmana, zajedno s kolegicom iz grupe, mozete napraviti cudo. Naime od velikih kartonskih kutija mozete iskasirati police koje vam nedostaju za didaktiku a obilje igracaka mozete napraviti koristeci knjige „Bogatstvo materijala kao izvor djecje spoznaje“ i „Kad djeca pisu, broje i racunaju“. Nije vazno da to napravite odmah, uzmite neki period od mjesec dana za izradu. Probajte sve aktivnosti raditi planski obzirom na razvojne zadace koje ste postavili u odnosu na dijete (npr. ako zelite da dijete nauci prati ruke nakon jela, dobro je da naslikate tijek pranja ruku ili pak poslikate djecu u fazama pranja). Nije problem da djeca spavaju na strunjacama, no svaka strunjaca mora imati svoju presvlaku i naznaceno ime djeteta koje na njoj spava. Ovo je vazno radi higijenskih uvjeta. Posteljinu je potrebno prati jedanput tjedno. Stol za presvlacenje je svakako potrebno nabaviti, a pri svakom prematanju stol treba dezinficirati sa izosanom (raspitajte se u vrticu gdje postoji zdravstveni voditelj kako se to radi). Pri prematanju treba koristiti jednokratne rukavice. Vrlo je vazno kako se obavlja higijena jer je opasnost po djecu velika. I na kraju, ne klonite duhom. U privatnom vrticu moci cete sagledati cijelu sliku organizacije i rada vrtica, a ako necete biti zadovoljni situacijom uvijek imate izbor – naci bolji posao. Sretno!
  • Gost @ 11:23 1. Rujan 2005
    Hvala na podrsci i na savjetima,
    naravno da cu se truditi da djeci bude dobro i "zdravo" bez obzira sve,danas je bio prvi radni dan, bilo je konfuzno, ali ok.
    Radno vrijeme je preveliko, opseg posla preobilan, ali ne dam se...
  • helena @ 03:43 2. Rujan 2005
    To je duh koji podrzavam! Javite kako stvari idu, a za neki opsezniji savjet se mozete javiti i osobno telefonom. Pozdrav!
  • Anagard @ 18:01 12. Rujan 2005
    Evo mene opet, guram dalje.
    Sitacija se malo promijenila na bolje.Dobili smo nove prostore, sad imamo vise mjesta i mira, malo po malo,uz ono sta smo vec imali,dobili smo i nove police, 2-3 slikovnice, bojice, papire, tempere...uredili "Kutic za roditelje", upoznala sam vecinu djece i roditelja..fotografirali smo se, skupili kartonske kutije i boce...
    Danas sam prvi put mijenjala pelene, bila sam smijesna sama sebi koliko sam nevjesta...ali to je tek pocetak.
    Imam za vas jedno pitanje, mozda zvuci blesavo, ali eto...djeca u jaslicama bacaju predmete na pod, guraju ih, stavljaju u usta, ruše, premjestaju i tako istrazuju..to znam...no... da li je to dovoljno, da li je to njima igra?Ili bi ja morala provoditi i neku "organiziranu igru"?Ja im cesto pjevam, nudim papire i boje da crtaju, "hranimo lutku", pijem "njihove kave"...je li to dosta?Nadam se da vam ovo pitanje nije preblesavo...
  • helena @ 13:30 14. Rujan 2005
    E već vas vidim kako mijenjate pelene. Sjetila sam se jednog muškog odgajatelja iz našeg vrtića. Naime, kad je prvi pu mijenjao pelene cijela svita odgajatelja i pomoćnog osoblja se sakupila kako bi prisustvovala nezaboravnom događaju. I uspjelo je, beba je bila sretna. Tako će biti i s vama. Da, dobro ste primjetili, djeca jasličke dobi uče putem osjetila. Stoga im je važno svaku stvar staviti u usta, njome lupnuti da bi vidjela kakav zvuk proizvodi. I to je njima puno više od igre, zapravo način na koji istražuju i spoznaju svijet. Što mislite je li to dovoljno? Na ovo pitanje možete odgovoriti sami. Osnovno je da promatrate njihove reakcije, kada vidite da su djeca ove materijale “izguštala” pronadjite nove ili nadopunite stare. Pritom vodite računa o razvojnim karakteristikama dobi djece s kojom radite. Razvojne zadaće na kojima ćete raditi s vašom djecom moći ćete zapisati tek nakon pomnog promatranja njihovih reakcija. Kada vidite što djeca još ne mogu postići a očekuje se za njihovu dob, to će vam postati primarna zadaća. I tek nakon toga ćete moći sami znati što od “organizirane igre” ćete ponuditi djeci. Izvrsno je što često pjevate, djeca jako vole ugodan i poznat glas i to im stvara ugodu i osjećaj sigurnosti. Ovo “hranjenje lutke, pijenje kave”..zapravo je početak simboličke igre preko koje djeca imitiraju i uče vještine potrebne za život. Što mislite je li to dosta? I previše i....nema blesavih pitanja. Veliki pozdrav!
  • Gost @ 08:18 5. Studeni 2005
    Evo mene opet,
    pitanja mi se samo "otvaraju"...
    Ima li u Splitu Korakovskih radionica ili da li se planiraju?
    Mogu li se ja prijaviti sama ili me mora prijaviti vrtic (ne vjerujem da ce se to dogoditi)?
    Kako mogu naruciti knjigu "Bogatstvo materijala kao izvor djecje spoznaje"?
    I jos nesto...u radu s djecom u jaslicama pojavio mi se jedan problem, nazovimo to tako. Kolegica koja radi sa mnom jako je osjetljiva na nered, jako je pedantna, i smeta joj kad djeca naprave nered.
    Ali, to su jaslice! Nereda mora biti, pokusala sam s njom o tome razgovarati ali nismo daleko dospjele jer ona bas i nije upoznata sa novim programskim usmjerenjem, ona je davno zavrsila fakultet i davno je radila (pa sad nakon vece pauze opet radi), skroz je drugi tip osobe od mene...ne mislim da je to problem, inace se dobro nadopunjavamo, ali ovo sa "neredom" ne uspijevamo rijesiti.
    Na kraju sam zakljucila da nema druge nego da svaka u svojoj smjeni radi kako mislili da treba, ali da ostavi urednu sobu kad dolazi druga kolegica. Kako da motiviram tako malu djecu da mi pomognu uredjivati? Neki od njih bi i mogli i vec pomazu, ali ima i onih malih od kojih je to nerazumno zahtijevati. Kad ja radim drugu smjenu, soba bude uredna kad ja dodjem! Kako?Cini mi se i da su nam i "kriteriji za urednost" razliciti.Sta da radim?
  • helena @ 14:00 14. Studeni 2005
    Dragana, baš sam već nekoliko puta pomislila na vas i drago mi je da se javljate, nadam se da ćemo se jednom i upoznati. Ovaj tjedan sam se vratila s međunarodne Korakove konferencije u Armeniji pa se tek sad javljam. U Splitu je upravo u tijeku uvodni vrtićki seminar i odvija se u dječjem vrtiću Koralj, Put skalica 11a u Splitu. Jedna grupa će ići iza Nove Godine pa ako budete zainteresirani skinite prijavnicu za seminar s našeg weba i pošaljite ju mailom, faksom ili poštom. Trebate odlučiti hoćete li se priključiti jasličkom ili vrtićkom seminaru (vrtićki ide zasigurno no nisam sigurna hoće li se dovoljno velika grupa skupiti i za jaslički). Možete se prijaviti sami ukoliko vrtić ne bude imao „sluha“ za vaš entuzijazam (nadam se da će imati). Isto tako dobro bi bilo da se obratite odgajateljicama iz privatnog dječjeg vrtića u Splitu „Kremenko“, možete se javiti Suzani na br. tel: 021/320-689 kako biste razmijenili iskustva. U njihovom vrtiću primjenjuju elemente Koraka. Knjiga „Bogatstvo materijala kao izvor dječje spoznaje“ je još u pripremi a potom ide u tisak. Na tržištu će biti tek iza Nove Godine, no stariju verziju možete potražiti po dječjim vrtićima ili u knjižnici, zasigurno ćete ju naći. Što se tiče problema…tu treba strpljenja. Potpuno zastupam vaš stav o životu u jaslicama. Dijete jasličke dobi uči vizualno, taktilno…koristeći sva osjetila i ukoliko mu tu taj prirodni potencijal „uskratimo“ u ime urednosti, bojim se da ćemo uskratiti djetetove potencijale za optimalan razvoj. Ljudi koji malo „rade na sebi“ se teško mijenjaju. Dobro bi bilo da možda zajedno s kolegicom odete u posjet dječjim vrtićima u kojima je vidljivo da se njeguje pristup usmjeren na dijete. Mogu vam i pomoći u toj organizaciji a bilo bi izvrsno kada bi i vaša kolegica takodjer prisustvovala. Važno je imati konkretan i stručan odgovor kojim zastupate vaše stavove o životu djeteta u jaslicama. Ovo što ste dogovorile je zapravo „polurješenje“ koje ne ide u prilog djeci. Možda bi bilo dobro da kamerom (možete ju posuditi) posnimite neku aktivnost koja se odvija tijekom vašeg radnog vremena u jaslicama kako biste prikazali kako djeca jasličke dobi sudjeluju u aktivnostima i kakve su njihove mogućnosti ukoliko im se dopusti slobodan izbor i bogatstvo materijala uz osiguravanje osnovnih higijenskih i sigurnosnih uvjeta. Zapravo bi vam u rješavanju ovog problema trebala i pomoć stručnog suradnika, no ako vam oni nisu pri ruci, probajte tako. Djeca koja su premala da vam pomognu u pospremanju sobe zapravo će puno naučiti i iz samog primjera iz kojeg će biti vidljivo da se igračke nakon igre spremaju.. Samo nemojte gubiti strpljenje i ponavljam ne možete mijenjati nikoga osim sebe. Veliki pozdrav!
  • Gost @ 10:10 17. Studeni 2005
    Hvala na, kao i uvijek, iscrpnom odgovoru. Osjecam se kao da se borim s vjetrenjacama u zadnje vrijeme, nesporazumi s kolegicom, sa vlasnicom vrtica (koja kaze da maknemo kutije iz vidokruga roditelja jer to izgleda kao da nemamo u vrticu nista pa se djeca igraju sa kutijama), rad bez pomocnice,bez stola za presvlacenje..neadekvatno rijeseno grijanje....moram priznati da sam se malo umorila od svega...ali guramo dalje...jucer se mala Lucija koja ima nepunih godinu dana iznenada okrenula prema meni i rekla:Daaagaaa...to su oni momenti kad se sve isplati...
  • helena @ 09:03 21. Studeni 2005
    Ma slažem se skroz! Kad vidiš da ti dijete uzvraća na sebi jedinstven način i da su tvoja brojna ponavljanja rezultirala pomakom u njegovu razvoju..to je ZAŠTO na sva pitanja:) Podupirem vaš entuzijazam i dalje, što se tiče kutija - održite roditeljski sastanak na temu "Uloga pedagoški neoblikovanog materijala u poticanju dječjeg razvoja". Možete na samom roditeljskom napraviti situaciju u kojoj ćete svakoj grupi roditelja dati druge materijale i potaknuti ih na igru. Promatrajte što se potom bude dešavalo. Iz materijala u zbornicima i na netu (u eng. govornom području su to "open ended materials) možete skinuti pripremu za roditeljski kako biste im mogli objasniti kakva je uloga ovog materijala na razvoj djece. Pozovite ravnateljicu da sudjeluje (mislim da bi mogla nešto naučiti). Veliki pozdrav!
  • Anagard @ 14:53 16. Siječanj 2006
    Jutros se dogodilo nešto neočekivano u našem vrtiću. Kolegica koja je radila u popodnevnoj grupi (od 14 h do 20:30), a bila je volonter, neće više raditi u toj grupi jer joj je istekao pripravnički "rok", a neće biti zaposlena.
    U toj MJEŠOVITOJj grupi od prekosutra radim JA, makar evo već 5 mjeseci radim u jaslicama.
    Razlozi su svakakvi, ja već poznajem tu grupu,nemam muža ni djecu...pa ja mogu, atrenutno se nije u mogućnosti zaposliti nikog novog niti uzeti volontera...a na moje mjesto dolazi volonterka koja je već radila u jednoj drugoj mješovitoj grupi skupa sa kolegicom...sad će ta kolegica raditi sama...
    Ne znam šta da mislim, još sam u šoku, užasno mi je teško ostaviti jasličare, a i smjena mi je užasna, da ne govorim da u toj popodnevnoj grupi nema pomočnice.
    Uglavnom, dok ja sredjujem dojmove, htjedoh reći, kad počne splitski korak po korak seminar, ipak biram onaj ZA VRTIĆE, a ne za jaslice...Pozdrav
  • helena @ 09:39 17. Siječanj 2006
    Joj Dragana, boli me glava od ovih tumbacija. Dakle, ženi ravnateljici treba objasniti da su djeca jasličke dobi jako osjetljiva u ovom periodu na izmjenu odgajatelja i da će najvjerojatnije imati pravu pobunu roditelja i veliki plač djece radi ove promjene. Njeno razmišljanje vjerojatno ide u pravcu – u vrtiću se sve vidi pa ću tamo staviti iskusnijeg odgajatelja a bebe ionako treba samo premotati i hraniti i to je kraj priče – što je naravno potpuno pogrešno. Što se tiče rada u mješovitim grupama slijedeći broj časopisa posvećujem ovoj temi pa ćeš imati neke pomoći barem od toga, iako mi je strašno žao jer si se fino uhodala u jaslicama. Zašto na tvoje mjesto dolazi volonterka umjesto da ona ide u tu grupu koja ostaje bez odgajatelja? Bilo kako bilo, mislim da trebaš polako razmišljati o novom poslu. Voljela bih da se upoznamo kad budem u Splitu, poslat ću ti mail. Okvirno sam već dogovorila datume za splitski seminar samo ih još trebam potvrditi sa ravnateljicom DV Radost (u kojem će se i održati edukacija). Tako da ako si odlučila da ideš na vrtićki seminar, dobro došla. Budi mi pozdravljena. Helena
  • helena @ 15:53 30. Siječanj 2006

    Tina, maloprije sam se vratila sa radionice koju sam održala u Ivanićgradu. Subota je ali ja se ne osjećam nimalo umorno. Naime, kad stvarno osjetiš da ono što radiš ima istinskog smisla, da nekome pomažeš a u tome istodobno uživaš – svi sitni problemi čine se zapravo nevažni, a ja se trenutno osjećam zaista ispunjeno. Hvala Vam na tome. Draganina pisma nas sve zajedno podsjećaju da osobe koje promišljaju o svome radu, zaista trebaju pomoć. Ako je i otvoreno traže, to nam govori da su to osobe kojima je iznimno važno razmisliti o kvaliteti vlastitog rada. Takva se pomoć ne odbija. Rad u grupi djece dobi od 10-18 mjeseci iznimno je zahtjevan posao koji nadilazi resurse samo jednog odgajatelja. Ukoliko je situacija i dalje ista, predlažem Vam da potražite pomoć volontera (studenti predškolskog odgoja, nezaposleni roditelji, bake i djedovi i sl., osobe od povjerenja). Naravno strategiju trebate dogovoriti u suradnji sa stručnim timom, uz argumente svojeg stajališta. U zagrebačkim vrtićima u kojima se radi s djecom od šest mjeseci do godine dana, normativ djece je pet na jednog odgajatelja, pa i to je vrlo zahtjevno. Razmjena iskustava s drugim odgajateljima koji vas podržavaju dati će vam možda i neke dodatne ideje o boljoj organizaciji rada. Tražite suradnike koji su podržavajući. Vidim da svoj posao živite. Nas učestalo zadnjih dana pitaju o verifikaciji našeg rada, no broj educiranih odgajatelja i učitelja kojima smo izmijenili pogled na razvoj i mogućnosti djeteta, brojna literatura i časopisi koje smo pokrenuli, izniman broj djece malih korakovaca koji su nakon odrastanja i života u korakovskom okruženju naučili kritički misliti, argumentirano se razgovarati i brinuti se za zajednicu u kojoj žive, zapravo je verifikacija koja nam je potrebna. Drago mi je ako se želite uključiti u naš jaslički seminar. U vašoj županiji trenutno je u tijeku uvodni vrtićki seminar no ako se želite uključiti u jasličke radionice, skinite sa našeg weba prijavnicu i pošaljite ju na moj mail (helena@korakpokorak.hr). Arhivirat ću vašu prijavu i s radošću vas pozvati kada okupim grupu zainteresiranih odgajatelja. Pozivam sve odgajatelje iz vaše županije koji se žele educirati za provedbu prakse usmjerene na dijete da nam se jave! Tina, hvala vam još jedanput i javite se ako trebate bilo kakvu pa i najmanju pomoć.
  • helena @ 09:34 1. Veljača 2006
    Draga Tina, zahvaljujem vam se na iskazanom povjerenju. Kažete da ravnateljica podupire vašu odluku. Ukoliko je to tako, onda bi trebala snositi barem dio troškova za edukaciju jer ćete se vi educirati za primjenu pristupa usmjerenog na dijete prema Programu Korak po korak, koji se odnosi na neposrednu primjenu u vrtiću. Dakle to je vaše stručno usavršavanje i kao takvo bi trebalo imati financijsku potporu ustanove u kojoj radite. Edukacija se sastoji od dva stupnja (uvodni i napredni vrtićki program), dok se edukacija za primjenu programa u jaslicama sastoji od jednog stupnja u trajanju od 48 školskih sati. Detalje možete vidjeti ako na našoj stranici pogledate dio pod nazivom PROGRAM KORAK PO KORAK/ Program za vrtiće. Svaki stupanj se plaća pojedinačno, a stupanj se sastoji od šest radionica. Vi ćete odabrati edukaciju na koju želite ići, dakle jaslički seminar. Ukoliko budete sami plaćali seminar, a nadam se da će ravnateljica razumjeti zašto je važno sudjelovati u potpori vašeg stručnog usavršavanja, dogovoriti ćemo da se edukacija uplati do zadnje radionice i malo rastegnuti rok za plaćanje. I molim vas Tina, nemojte imati potrebu da se stalno za nešto ispričavate, vi vodite brigu o svom vlastitom profesionalnom rastu i razvoju i imate PRAVO pitati. Hvala vam na interesu. Pozdrav!
  • Gost @ 11:00 2. Veljača 2006
    Hvala Tina,
    ali ono što ti nazivaš hrabrošću, ja bi prije nazvala pozivom u pomoć! Drago mi je da sam nekome barem malo olakšala...
    Zamišljam kako je raditi sa 10tako male djece... ja sam imala 11 djece u jaslicama, ali 6 tako malih, a 5 od 2-3 god. I bilo mi je teško jer nije bilo pomoćnice, nego samo kolegica i ja. Divim ti se na entuzijazmu i volji, sigurno si dobar odgojitelj.
    A ja? I dalje u borbi protiv vjetrenjača, sad radim u mješovitoj grupi, stalno popodne,od 14:00 do 20:30, imam malo djece koja su baš upisana popodne (4), ali tu su i "kombinirani" (koji idu tjedan ujutro, a tjedan popodne-isto 4), a ispraćam kući i one koji su u jutarnjem desetosatnom programu pa ostaju do 16:00...nemam pomoćnice, a djeci moram poslužiti 2 marende i ručak, prije odlaska urediti i usisati....ali, nažalost, šta je tu je.
    Nemam izbora, užasno je teško naći posao u Splitu...jedva sam i ovaj našla...
    Djeca su prekrasna...dobri su, ima nekih sa kojima je potrebno intenzivnije raditi jer su ili premali, ili sa problemima u obitelji...ali u globalu su dobri...ja se grizem šta im se ne mogu potpunije posvetiti jer mi je "jedan dio mozga" stalno okupiran suđem, urednošću...maliB.(4,5 god.) jučer mi je rekao:"Oćeš li nam, kad opereš suđe i obrišeš i obrišeš ruke i sve, molin te pročitat priču?"
    I šta da više kažem?
  • helena @ 18:49 8. Veljača 2006
    Tina, priliku da budete sa svojim dečkom trebate koristiti kao vrijeme za zajedničko, kvalitetno provedeno vrijeme a ne kao priliku da „visite“ na našim stranicama ha ha. Ok, ispričavam se na šali:) Ovo s plaćanjem je naravno redovna praksa jer volja da se edukacija samostalno plati govori o motiviranosti osobe za osoban razvoj a to je jedno od glavnih načela Koraka. Ročnika možete iskoristiti i kao osobu koja će kod djece samohranih roditelja (majki)ali i ostale djece potaknuti vrstu interakcija koju obično više preferiraju muške osobe (više tjelesnih aktivnosti, aktivne igre i sl., očinska figura kao model i sl.). Ovo da sam svjetlost na kraju tunela, izmamilo mi je smješak na lice i već sam se vidjela kao veliku svjetleću loptu, a odlučila sam da se više neću širiti ha ha, nema potrebe za zahvalom, zato smo tu. Pozdrav svim odgajateljima i odgajateljicama!
  • helena @ 09:48 16. Veljača 2006
    Dragana, samo obavještavam da ću 18.2. biti u Splitu. Imam radionicu o ISSA Pedagoškim standardima u Dv Srećica od 9-15 h. Bilo bi mi drago da se upoznamo i osobno. Za Zagreb putujem 19. prije podne, pa ako uhvatiš vremena u nekom od tih termina - svakako dodji. Veliki pozdrav!
  • Anagard @ 11:36 20. Veljača 2006
    Ne možete vjerovati kako mi je žao, ali vašu poruku pročitala sam tek sad, Internet me je nešto zafrkavao zadnjih par dana, a imala sam i radnu subotu tako da sam bila umorna i u nedjelju ga nisam ni palila.Sada je vec prekasno, jos malo pa moram na posao...
    Nadam se da cete uskoro opet u Split...ja planiram ovaj vikend u Zagreb u posjet prijateljici(24.i 25.02),mozda bi se mogli tada vidjeti na nekoj kavi...mozda bi bilo bolje da vam dam moj broj mob. da vise ne bude zabune...poslat cu vam ga na mail

    Dragana

Brzi odgovor


Poruka *
0 riječi

Potpis *
da ne

Antispam *
Ovdje prepišite slijed znakova sa slike

 

Brza prijava
Korisnik:   Lozinka:  

Nove poruke Nove poruke   Bez novih poruka Bez novih poruka   Nedostupan forum Nedostupan forum   Privatni forum Privatni forum
Prethodna stranicaSljedeća stranicaPočetna stranica





 

2. listopada 2014.
1709174 posjeta